Cases

Merkconcept en bedrijfsfilm voor Tonzon; marktleider in duurzame isolatiefolie
De merkpositionering, bedrijfsfilm en online campagne voor Tonzon werd ontwikkeld door Indall. In een visueel concept is de boodschap ‘Een duurzame wereld begint onder je eigen voeten’ vertaald naar een serie visualisaties en video’s.
Interactieve instructievideo’s voor profielenproducent Dalupo
Indall ontwikkelde interactieve instructievideo's voor Dalupo. Het resultaat: een gepersonaliseerde, moderne en doeltreffende instructiehandleiding. Meer weten over interactieve video?
3D animatiefilm en strategische begeleiding om wolken te maken met windturbines
Als start-up aan tafel komen met de TU Delft en Siemens Gamesa, dankzij een 3D animatiefilm. The Global Irrigation Project deed het, met hun revolutionaire idee om met wolken windturbines te maken. Animatiebedrijf Indall ontwikkelde de visuele identiteit, inclusief de 3D video. Deze kreeg wereldwijd media-aandacht, en creëerde daarmee vertrouwen in het concept bij gerenommeerde partijen....
Fotorealistische renders en animatie voor duurzame vloerisolatie TONZON
TONZON maakt effectieve én duurzame isolatie voor woningen. Van reflecterend folie maakt TONZON thermoskussens die onder de vloer worden aangebracht. De lucht in deze kussens wordt opgewarmd en voorkomt dat de warmte binnenshuis uitstraalt naar de kruipruimte en funderingsmuren. Het resultaat is een warmere vloer en een warmer huis. Om de werking van dit systeem uit te leggen ontwikkelde Indall een animatie en produceerde zij een aantal realistische fotorenders.