Homepage > Blogs

Blogs

Techniek voor dummies: Integreer laagdrempelige e-learning in je onboarding

Techniek voor dummies: Integreer laagdrempelige e-learning in je onboarding

Een tevreden werknemer is de beste ambassadeur die je als bedrijf kan wensen; een wandelend uithangbord. Ga maar na, in de meeste gesprekken is een van de eerste onderwerpen werk. Als je iemand al kent, wordt er vaak gevraagd naar hoe het gaat op werk, of hoe het met dat ene project gaat. En als je iemand net leert kennen, is in de koetjes-en-kalfjes fase de vraag ‘Wat voor ‘n werk doe je eigenlijk?’ altijd erg fijn. Als bedrijf is positieve reclame en als mensen over je praten altijd fijn. Maar hoe zorg je nou dat je collega’s iets meer weten dan alleen dat ‘het bedrijf wat met boten doet’. 

Fans maken van je merk; alles over zakelijke webseries en long form formats

Fans maken van je merk; alles over zakelijke webseries en long form formats

Met zakelijke webseries en long form formats kan je fans maken van je merk. Video’s die kijkers zelf uitkiezen om te kijken, én graag voor terug komen. Maar, hoe zet webseries succesvol in voor jouw organisaties? Het vraagt een hele andere benadering dan bij een promofilmpje. In deze blog geeft Remco tips hoe je kijkers plezier kan geven in jouw organisatie.

Storytelling in actie: 7 tips om boeiende casestudies te maken voor tech-bedrijven

Storytelling in actie: 7 tips om boeiende casestudies te maken voor tech-bedrijven

Uit onderzoek blijkt dat casestudies een van de krachtigste marketinginstrumenten is voor B2B-marketing. Het is namelijk een effectieve manier om potentiële klanten te overtuigen van je toegevoegde waarde. Maar hoe zorg je dat je casestudie opvalt en impact maakt? In deze blog deelt Remco Guijs 7 tips om boeiende casestudies te maken.

3D animatie, 2D animatie en motion graphics. Wat is het verschil?

3D animatie, 2D animatie en motion graphics. Wat is het verschil?

De drie meest gebruikte vormen van animatie zijn 3D-animatie, 2D-animatie en motion graphics. Wat zijn de verschillen, en wanneer kies je voor wat?

Maak techniek weer sexy!

Maak techniek weer sexy!

‘Maakt techniek weer sexy’. Ik wou dat ik deze tagline zelf had bedacht, maar die eer gaat naar de verslaggeefster van het Algemeen Dagblad. Want dit is wel precies waar we in geloven en wat we doen bij Indall.  Anno 2023 heeft techniek en technologie nog steeds een beetje stoffig imago. Helaas, en ook onterecht,...

Werf technisch personeel met goede employer branding 

Werf technisch personeel met goede employer branding 

Om goed technisch personeel te werven, of het nou lassers of software engineers zijn, is goede online zichtbaarheid cruciaal. Mensen zijn steeds meer en vaker online, dus als bedrijf moet je daar actief aanwezig zijn. Daarvoor is employer branding, of arbeidsmarktcommunicatie, essentieel, zeker nu bijna iedereen op zoek is naar goed personeel. Maar hoe maak...

e-Learning voor de technische sector, dé trend voor 2023?

e-Learning voor de technische sector, dé trend voor 2023?

e-Learning voor de technische sector is essentieel anno 2023. Door middel van blended learning oplossingen, uitlegvideo’s en digitale trainingen zorg je voor aantrekkelijke en efficiënte scholing binnen jouw bedrijf. In dit artikel schrijft Remco hoe de maakindustrie, installatiebranche en technische sector goede e-learnings kan ontwikkelen.

Terugblik op 2022: innovatie, duurzaamheid en video

Terugblik op 2022: innovatie, duurzaamheid en video

Als ondernemer ben je vooral aan het kijken naar de toekomst, maar op zijn tijd is het terugblikken ook erg nuttig en leuk. Want wat gebeurt er toch een hoop in een jaar. En in de waan van de dag kan je zomaar vergeten wat er al allemaal de revue is gepasseerd. Terugkijkend op onze...

Account-based marketing voor de technische sector; hogere conversie met de cilinder strategie

Account-based marketing voor de technische sector; hogere conversie met de cilinder strategie

Bij technische bedrijven is een klein clubje accounts verantwoordelijk voor het leeuwendeel van de omzet. Het loont dus om te richten op een aantal waardevolle leads, in plaats van te schieten met hagel. Toch is dat wat veel bedrijven doen in hun sales en marketing strategieën, door te werken met tunnels. Terwijl in veel gevallen Account-based marketing een veel effectievere aanpak is, waar het cilinder model bij past.

AD.nl: Roland en Remco maken techniek ‘sexy’

AD.nl: Roland en Remco maken techniek ‘sexy’

Artikel verschenen op 29 november 2022 in de Amersfoorste Courant, door Mirjam Leefbroer Pas drie jaar timmeren Remco (25) en Roland Guijs (27) aan de weg. En toch is het ze al gelukt om met hun bedrijf bij zowel het ministerie van Economische Zaken, ASML als met TU Delft aan tafel te komen. Hoe? ,,Techniek is nooit ‘sexy’ geworden, dáár proberen wij wat aan te veranderen.”