Homepage > Blogs

Blogs

Zijn 3D-visualisaties de vervanger van productfotografie?

Zijn 3D-visualisaties de vervanger van productfotografie?

Wanneer moet je nou kiezen voor productfotografie, en wanneer is 3D-visualisatie de beste manier om jouw product aan de markt te tonen? In dit artikel beschrijft Roland Guijs hoe grote producten, producten met veel variaties of complexe installaties het best in beeld gebracht kunnen worden met 3D-visualisaties. Het geeft een moderne uitstraling, biedt veel flexibiliteit en mogelijkheden, en aanpassingen kunnen snel doorgevoerd worden. Zeker als er al een CAD-model beschikbaar is, kunnen afbeeldingen snel en efficiënt geproduceerd worden. Daarnaast kan dit ook als basis gebruikt worden voor een animatievideo, waarin het product nog verder belicht en besproken wordt.

De principes van B2B marketing voor de technische sector

De principes van B2B marketing voor de technische sector

Bij business-to-business wordt er vaak geredeneerd vanuit het communiceren van bedrijf tot bedrijf. Dit in tegenstelling tot marketing naar consumenten, waar de mens als ontvanger centraal staat. Toch zijn werknemers en besluitvormers gewoon mensen van vlees en bloed. Ook B2B marketing moet mensgericht zijn, prikkelen en interesseren. Dus zorg ervoor dat je content visueel aantrekkelijk en inspirerend is. Door emotie op te wekken geef je besluitvoerders vertrouwen in jouw bedrijf. Goede B2B (content) #marketing is cruciaal voor de technische sector. In dit artikel vertelt Roland Guijs hoe je met B2B marketing je online zichtbaarheid een boost te geven.

Zakelijke webseries, het nieuwe Netflix?

Zakelijke webseries, het nieuwe Netflix?

Waar het de afgelopen jaren vooral om livestreams draaide, zien we nu een opkomst van zakelijke webseries. Logisch, want een webserie voor bijvoorbeeld LinkedIn heeft veel voordelen: kijkers van een dergelijk format hebben vaak een hoge betrokkenheid en door te focussen op het verhaal, kan je bouw aan merkidentiteit. Co-founder Roland Guijs heeft een achtergrond als academisch engineer en is al bijna een decennium actief als marketeer. Hij weet daardoor als geen ander hoe bedrijven complexiteit kunnen vertalen naar visuele campagnes. In dit artikel deelt Roland kennis hoe jij je organisaties’ merkbeleving naar een volgend niveau tilt.