Tonzon's nieuwe merkpositionering:

duurzaamheid begint onder je eigen voeten

Tonzon, de Nederlandse marktleider in duurzame isolatie, is klaar om de internationale markt te veroveren. Met hun innovatieve folie vervangen ze traditionele isolatieplaten en bieden ze betaalbare duurzaamheid.


Om deze missie wereldwijd kracht bij te zeten, ontwikkelde Indall een nieuwe merkpositionering. De kern? Maximale impact met minimale materialen. Met een knipoog naar de oorsprong van Tonzon, vloerisolatie, introduceerden we het concept: ‘Duurzaamheid begint onder je eigen voeten.’

Een inspirerende bedrijfsfilm

Om Tonzon's missie -het zo duurzaam mogelijk isoleren van gebouwen- duidelijk over te brengen, vertaalden we het merkconcept naar een mixed-media bedrijfsfilm.

Mixed-media film

Deze film combineert video, 3D-animatie en custom sound design om het verhaal krachtig en overtuigend te vertellen. De visuele stijl van de film werd de basis van Tonzon’s nieuwe corporate uitstraling.

Bedrijfsfilm

Tonzon's nieuwe bedrijfsfilm combineert video, 3D-animatie en sound design.

Bedrijfsfilm

Tonzon's nieuwe bedrijfsfilm combineert video, 3D-animatie en sound design.

Bedrijfsfilm

Tonzon's nieuwe bedrijfsfilm combineert video, 3D-animatie en sound design.

Uitleganimaties die overtuigen

Om eindgebruikers van de isolatiefolie te overtuigen, ontwikkelden we een serie uitleganimaties. Deze video's tonen de praktische voordelen van Tonzon’s producten, van hoe vloerisolatie zorgt voor een warmere woning tot de compactheid van het isolatiepakket.

Uitleganimatie

Weinig mensen weten dat er veel warmte verloren gaat achter een radiator. Met de oplossing van Tonzon is dat verleden tijd.

Uitleganimatie

Weinig mensen weten dat er veel warmte verloren gaat achter een radiator. Met de oplossing van Tonzon is dat verleden tijd.

Uitleganimatie

Weinig mensen weten dat er veel warmte verloren gaat achter een radiator. Met de oplossing van Tonzon is dat verleden tijd.

Internationale groei door creatieve campagnes

Om tractie te creëren en naamsbekendheid op te bouwen, bedachten we unieke webcampagnes met korte video's die online geadverteerd worden. Of het nu op festivals, met olympische atleten, of samen met studententeams was, deze campagnes zorgen voor stijgende omzet en een groeiende internationale bekendheid.

Campagnefilm

Met deze unieke webcampagne wist Tonzon een groot festivalpubliek te bereiken.

Campagnefilm

Met deze unieke webcampagne wist Tonzon een groot festivalpubliek te bereiken.

Campagnefilm

Met deze unieke webcampagne wist Tonzon een groot festivalpubliek te bereiken.

"Indall staat garant voor een goede meedenkende, enthousiaste samenwerking! We hopen nog heel veel projecten samen te mogen ontwikkelen."

Melissa Zomer Marketeer Tonzon

"Indall staat garant voor een goede meedenkende, enthousiaste samenwerking! We hopen nog heel veel projecten samen te mogen ontwikkelen."

Melissa Zomer Marketeer Tonzon

"Indall staat garant voor een goede meedenkende, enthousiaste samenwerking! We hopen nog heel veel projecten samen te mogen ontwikkelen."

Melissa Zomer Marketeer Tonzon

Vragen?

Nieuwsgierig geworden? Laat een bericht achter, en ontvang binnen 24 uur een reactie! Wij denken graag met je mee.

ir. Roland Guijs

founder

Portretfoto van Roland, co-owner van Indall

Vragen?

Nieuwsgierig geworden? Laat een bericht achter, en ontvang binnen 24 uur een reactie! Wij denken graag met je mee.

ir. Roland Guijs

founder

Vragen?

Nieuwsgierig geworden? Laat een bericht achter, en ontvang binnen 24 uur een reactie! Wij denken graag met je mee.

ir. Roland Guijs

founder