Van inhoud naar impact:

experiences die uitleggen en activeren

Interactieve video’s, e-learnings en VR-films zijn krachtige middelen om complexe informatie helder over te brengen. Of het nu gaat om het inwerken van personeel, het ondersteunen van sales of het creëren van digitale instructiehandleidingen: het digitaal benaderen van mensen vraagt om een doordachte aanpak.


Vanuit onze technische achtergrond en ruime sectorkennis creëren we onderscheidende experiences die niet alleen informeren, maar ook overtuigen én activeren.

Van inhoud naar impact:

experiences die uitleggen en activeren

Interactieve video’s, e-learnings en VR-films zijn krachtige middelen om complexe informatie helder over te brengen. Of het nu gaat om het inwerken van personeel, het ondersteunen van sales of het creëren van digitale instructiehandleidingen: het digitaal benaderen van mensen vraagt om een doordachte aanpak.


Vanuit onze technische achtergrond en ruime sectorkennis creëren we onderscheidende experiences die niet alleen informeren, maar ook overtuigen én activeren.

Van inhoud naar impact:

experiences die uitleggen en activeren

Interactieve video’s, e-learnings en VR-films zijn krachtige middelen om complexe informatie helder over te brengen. Of het nu gaat om het inwerken van personeel, het ondersteunen van sales of het creëren van digitale instructiehandleidingen: het digitaal benaderen van mensen vraagt om een doordachte aanpak.


Vanuit onze technische achtergrond en ruime sectorkennis creëren we onderscheidende experiences die niet alleen informeren, maar ook overtuigen én activeren.

“Wij begrijpen technologie en engineering, en vertalen dit naar ijzersterke content”

“Wij begrijpen technologie en engineering, en vertalen dit naar ijzersterke content”

“Wij begrijpen technologie en engineering, en vertalen dit naar ijzersterke content”

Mogelijkheden met experience

Complexe informatie helder en interactief uitgelegd

Indall is opgericht vanuit de overtuiging dat technische informatie vaker helder en visueel gecommuniceerd moet worden. Juist bij complexe of inhoudelijke onderwerpen is het van belang dat de boodschap écht overkomt. Wij helpen organisaties om abstracte of lastige materie te vertalen naar toegankelijke, interactieve content die raakt.

Achter de schermen van een videoproductie

Klantcase

Voor ENGIE ontwikkelden we een digitale leeromgeving vol heldere uitlegvideo’s en interactieve e-learnings.

Achter de schermen van een videoproductie

Klantcase

Voor ENGIE ontwikkelden we een digitale leeromgeving vol heldere uitlegvideo’s en interactieve e-learnings.

Achter de schermen van een videoproductie

Klantcase

Voor ENGIE ontwikkelden we een digitale leeromgeving vol heldere uitlegvideo’s en interactieve e-learnings.

De 5 voordelen van interactieve experiences

  • Duidelijke kennisoverdracht. Met interactieve video’s en e-learnings wordt informatie op een visuele en overzichtelijke manier uitgelegd. Beeld, (2D) animatie en duidelijke structuur zorgen ervoor dat de boodschap beter binnenkomt én langer blijft hangen. Ook helpt het om de tijd die iemand nodig heeft om iets te leren, flink te verkorten.

  • Aandacht vasthouden. Door afwisseling in beeld, geluid en interactie blijft de kijker of gebruiker betrokken. Zeker bij inhoudelijke of technische onderwerpen is dat belangrijk. Interactieve elementen zorgen ervoor dat je actief blijft meedoen, in plaats van alleen te kijken of lezen.

  • Aansluiten bij verschillende manieren van leren. Niet iedereen leert op dezelfde manier. De een kijkt liever naar een instructiefilm, de ander leest of probeert graag zelf dingen uit. Met interactieve content combineren we verschillende media, zodat iedereen op zijn of haar eigen manier de stof goed kan opnemen.

  • Actiever brein voor meer effect. Als je actief mee moet doen – door te klikken, kiezen of reageren – worden er meer delen van je brein geprikkeld. Daardoor verwerk je de informatie beter en onthoud je het langer.

  • Een moderne en opvallende uitstraling. Naast dat het inhoudelijk werkt, laat je met interactieve content ook iets zien als organisatie. Het straalt uit dat je vooruitkijkt, innovatie belangrijk vindt en investeert in goede communicatie. Het helpt om je te onderscheiden van anderen.

Beeld uit een virtual reality film over de uitleg van een assemblageband (1)
Beeld uit een virtual reality film over de uitleg van een assemblageband (2)
Beeld uit een virtual reality film over de uitleg van een assemblageband (1)
Beeld uit een virtual reality film over de uitleg van een assemblageband (2)
Beeld uit een virtual reality film over de uitleg van een assemblageband (1)
Beeld uit een virtual reality film over de uitleg van een assemblageband (2)

Vragen?

Nieuwsgierig geworden? Laat een bericht achter, en ontvang binnen 24 uur een reactie! Wij denken graag met je mee.

ir. Roland Guijs

founder

Portretfoto van Roland, co-owner van Indall

Vragen?

Nieuwsgierig geworden? Laat een bericht achter, en ontvang binnen 24 uur een reactie! Wij denken graag met je mee.

ir. Roland Guijs

founder

Vragen?

Nieuwsgierig geworden? Laat een bericht achter, en ontvang binnen 24 uur een reactie! Wij denken graag met je mee.

ir. Roland Guijs

founder