Gaan AI en vertrouwelijkheid wel samen? In deze blog bespreekt Remco AI in relatie met het vertrouwen van klanten, de etiek van AI-trainingsmodelen, hoe juist de antwoorden van AI nu eigenlijk zijn en wat dit allemaal voor Indall betekent.
Indall bestaat vijf jaar en daarom blikken we terug. Oprichters Roland en Remco zetten hun technische achtergrond in om Indall zo een mediabedrijf te maken dat goed met technische informatie om kan gaan, want ze zagen dat innovaties vaak stranden op gebrekkige communicatie.
We leven in een tijd waarin uitleggen met media een steeds grotere rol speelt. Niet alleen in het onderwijs, maar ook in het bedrijfsleven. Video is daar een bekend voorbeeld van. Maar je kunt nog verder gaan door animaties, interactie of zelfs gamification toe te voegen. Zo blijft informatie niet alleen beter hangen, maar wordt leren ook een stuk leuker.
Begin 19e eeuw werd de fotografie uitgevonden. Baanbrekend, eindelijk was het mogelijk iemand anders te laten zien wat jij voor ogen hebt en met beeld je woorden kracht bij te zetten. Met de komst van mobiele telefoons en AI-gestuurde fotobewerking heeft iedereen een fotostudio op zak, en worden we online overspoeld met foto’s. Maar voor het tonen van bijvoorbeeld producten, prototypes of toekomstvisies is er een techniek die veel beter is, namelijk rendering.