Homepage > Sales & digitalisering

Sales & digitalisering

In de huidige tijd kan niemand meer om digitalisering heen. Naast klassieke manieren zoals netwerken en beursexposities, wordt online zichtbaarheid een steeds crucialer deel in het salesproces. Denk bijvoorbeeld aan het geven van digitale presentaties, maar ook aanwezigheid op LinkedIn of het aanbieden van een onlinebeurs. Een consistente en professionele uitstraling in de uitingen is hiervoor essentieel.

Indall adviseert technische bedrijven over de inzet van visualisaties als middel voor sales en digitalisering, met als doel het genereren van meer omzet. Zo kan het voor het ene bedrijft het uitlichten van een specifiek product door middel van een gerichte campagne met animatie de geschiktste manier zijn. Voor het andere bedrijf is naamsbekendheid wellicht iets waar eerst meer aandacht aan geschonken moet worden.

Indall kijkt actief met bedrijven mee in hun huidige uitingen, naar de markt waarin de relaties zich bewegen en naar wat de concurrentie doet. Op basis hiervan, in combinatie met de ervaring en expertise van de academisch opgeleide engineers binnen Indall, wordt er een afgewogen plan opgesteld waarin de diensten en/of producten van de opdrachtgever op een heldere manier gecommuniceerd kunnen worden met de buitenwereld. Dit kan een LinkedIn-campagne zijn, maar kan ook een aantal handvatten bevatten voor het salesteam. Door de medewerkers te voorzien van goede presentaties, infographics of video’s komen ze beter voorbereid bij de klant en kunnen ze nog beter de boodschap overbrengen. Andere mogelijkheden zijn een videoserie over een productlijn, een animatie om de lancering van een nieuw product kracht bij te zetten, of een volledige online beurservaring.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op via [email protected] of bel 033 7009 714